HTML

Gondolatok

Hát izé, kedvtelésből indul, ha van valami amit kellően szavakba tudok önteni akkor leírom, igyekszem tanulságos vagy éppen méregkeltő esetleg vágyfokozó lenni...:D

Friss topikok

  • Sultan Smith: :) Nahát, kellemes meglepetés. Már az hogy idetévedtél, a másik dolog amit írsz, már kevésbé. (2009.07.27. 06:27) Relationships

Linkblog

Sultan szerint a világ...

2008.07.03. 18:57 Sultan Smith

Szóval ez a blog dolog azóta izgat, mióta láttam, hogy vannak bizonyos emberek, akik olvassák is. Felizgatott a gondolat, hogy egy idegen (pl.: Te) valamilyen szinten betekintést nyerhet az életembe. Még jobban meglepődtem mikor mások blogjait olvasgatva véleményem alakult ki az illetőről, esetleg saját magamba ismertem benne, vagy gondolatokat ébresztett. Most azt hiszem, hogy ez lesz a blogom célja: gondolatokat ébreszteni. Nem akarok süketelni sokat, meg közhelyeket mondogatni (bár lehet néha sikerül). Közölni szeretnék valamit, mint oly sok ember a világban. Noha koránt sem gondolom, hogy volna bármim is, amit érdemben megoszthatnék másokkal, hacsak nem azok a gondolataim, amelyekkel olykor vitákat szítok, így hát érdemesnek tartok arra, hogy ide levéssem őket. Pfu. Máris olyan vagyok amilyen nem akartam lenni... ilyen nyakatekert mondatokat csak én fogalmazhatok meg, amikor azt hiszem, hogy az, ha választékosan és szépen fogalmazom akkor kialakíthatok egy felsőbbrendűségi érzést. Nah persze... Győzike után szabadon. Blogolni fogok. Sultan szerint a világ...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sultansmith.blog.hu/api/trackback/id/tr12551909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása