HTML

Gondolatok

Hát izé, kedvtelésből indul, ha van valami amit kellően szavakba tudok önteni akkor leírom, igyekszem tanulságos vagy éppen méregkeltő esetleg vágyfokozó lenni...:D

Friss topikok

  • Sultan Smith: :) Nahát, kellemes meglepetés. Már az hogy idetévedtél, a másik dolog amit írsz, már kevésbé. (2009.07.27. 06:27) Relationships

Linkblog

All I ever wanted...

2008.08.20. 01:38 Sultan Smith

Az ember akarva akaratlanul is elgondolkozik néha saját magán. Hogy milyen ember is akart lenni, és hogy milyen is lett valójában. És általában van különbség a kettő között - kivéve ha az ember hazudik magának. Vagy mégsem? Egyszer megkérdeztem a matektanáromat, hogy mi akart lenni kiskorában, mert kizárt dolognak tartottam, hogy matektanár akarjon lenni valaki mire felnő. A válasza pedig egyszerű volt: matektanár.

Pár évvel ezelőtt esett meg velem egy párbeszéd egy hozzám igen közel álló nővel, hívjuk csak Évicicának. Szóval vele arról beszélgettünk, hogy ki milyen életről álmodozik, hol leszünk majd 40 év múlva. Én azt mondtam, hogy nem akarok megházasodni, élni akarok, nagyon sokat, sok bulit, sok csajt, és még ki tudja, ami csak jön. Carpe Diem - a rosszabbik fordításban... Évicica pedig a következőt mondta: én csak szeretnék egy kis házikót egy pasit, akivel meg lehet öregedni, no meg gyereket, akit fel lehet nevelni. Mindezt szépen csendben. Nos, akkor és ott majdnem lehülyéztem Évicicát. És most, kb 5 év elteltével, eszembe jutott ez a párbeszéd. Hogy miért?

Akkoriban azt hittem, hogy nehéz megvalósítani ezeket a nagy bulikat... a szép lányokat... tudjátok... De hamar rá kellett jönnöm, hogy tévedtem. Buli mindenhol van. A szép lányok pedig nem azért mennek el a bulikba, hogy könyvet olvassanak... egyszóval láttam már pár dolgot, amitől nekem is felakadt a szemem. Szóval sikerült elérnem, amit akartam: elegem is lett belőle. Ma már nem vágyom másra, mint egy kis házikóra egy szerető feleséggel, no meg egy gyerekre, akit felnevelhetünk.

De más időket élünk. Divat a szingliség. Divat a szex. Minél több emberrel. Akár egyszerre. És itt nem csak a pasikra gondolok. Ilyen szempontból talán a nők még rosszabbak is. Nem egyszer tapasztaltam már, hogy csak "az" érdekli őket... hát hogy van ez. Egyszóval rájöttem, hogy sokkal nehezebb megtalálni azt a nőt, aki önmagadért képes kitartóan szeretni, mint azt aki csak egyszer, de akkor nagyon... Keresem azt a nőt, aki mellett tudom, hogy más értékek is számítanak. Persze hébe hóba voltak yó tapasztalataim, de mindig beüt valami. Ahogyan az lenni szokott.

Időközben találkoztam Évicicával. Már 2 éve túl van egy hosszabb kapcsolaton. Azóta semmi. Nem is kívánja. Ő is látja amit én: Hogy miről is szól egy párkapcsolat valójában... pedig nem ugyanazt akartuk. De ugyanoda jutottunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sultansmith.blog.hu/api/trackback/id/tr96623989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása