HTML

Gondolatok

Hát izé, kedvtelésből indul, ha van valami amit kellően szavakba tudok önteni akkor leírom, igyekszem tanulságos vagy éppen méregkeltő esetleg vágyfokozó lenni...:D

Friss topikok

  • Sultan Smith: :) Nahát, kellemes meglepetés. Már az hogy idetévedtél, a másik dolog amit írsz, már kevésbé. (2009.07.27. 06:27) Relationships

Linkblog

Reggel

2008.08.20. 12:21 Sultan Smith

Van valami amit a régiek máshogy csináltak mint mi. Valamiért ők fel tudtak kelni korán én meg nem. Ők sosem cserélték fel az éjszakát a nappallal, én meg igen. Nem tudom miért, de néha alig várom, hogy lemenjen a Nap - mert az éjszaka csak az enyém. Olyankor nincs senki más. Semmi. Üres. Azt csinálhatok amit akarok. Előfordult, hogy azt vettem észre, hogy hajnalodik, s csak akkor hagytam abba a dolgokat: kel fel a Nap, ideje aludni. És ezen nem csak a hajnalig tartó gépezést értem. Persze ez a leggyakoribb. Úgy érzem: éjszaka vagyok elememben.

Azt hiszem korunk embere elfelejtette, hogy miért is félünk a sötéttől.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sultansmith.blog.hu/api/trackback/id/tr86624418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása